השאירו פרטים
ונחזור בהקדם!

החזר מס לשכירים

קצת עלינו

רו"ח טל נתנזון, בעלת BA במנהל עסקים והתמחות בחשבונאות ו -MBA עם התמחות במימון ורו"ח צחי סרוסי, בעל BA במנהל עסקים והתמחות בחשבונאות.
ניסיון מצטבר של למעלה מ- 25 שנים בתחום הפיננסי
כחשבים / מנהלי כספים במגוון חברות בתחומי ה- Retail, קמעונאות, חברות הזנק (סטארטאפים), מכשור רפואי ואנרגיה מתחדשת. 

בעלי ניסיון רב בעבודה מול מגוון הבנקים השונים, השגת אשראים והתאמתם לצרכי הלקוח.

משכנתאות - הערך המוסף שלנו...

.הבנת הצרכים המשפחתיים והאישיים, זמינות ותמיכה לאורך כל שלבי התהליך, מבניית התמהיל ועד לחתימה על מסמכי המשכנתא

.חיסכון כלכלי משמעותי בתשלומי ריבית ובגובה ההחזר באמצעות משא ומתן ותכנון נכון מול הבנקים

.תהליך לקיחת המשכנתא מתחילתו ועד סופו נעשה בשיתוף פעולה מלא, שקיפות ואמינות בראש סדר העדיפויות

קצת עלינו

החזר מס לשכירים במדינת ישראל

החזרי מס ניתנים כאשר עובד/ת שילמו סכומי מס גבוהים מאלה שהיו אמורים לשלם על פי החוק. מאחר והמיסוי בישראל לעתים מורכב, ישנם מקרים רבים בהם עובדים אינם מודעים לזכויותיהם ולהקלות בתשלום מסים להם הם זכאים. חוסר ידיעה זה עלול להוביל לתשלום מס גבוה מהנדרש לפי חוק.

ישנן עילות רבות אשר מעלות משמעותית את הסיכוי לקבלת החזר מס לשכירים, בניהן הפסקת עבודה (גם חודש אחד), קבלת דמאבטלה, יציאה לפנסיה, פדיון מוקדם של קרנות השתלמות, פעילות בשוק ההון, תשלום מזונות ומשפחות חד הוריות, אירועים רפואיים מיוחדים, ילדים בעלי לקויות למידה, ילדים בעלי קשיי התפתחות, מגורים ביישוב ספר. ישנן עוד סיבות רבות ומגוונות בגינן ניתן יהיה לדרוש החזר מס - כמובן לאחר בדיקה מקיפה.

ניתן לבקש החזר מס לשכירים עד 6 שנים לאחר תום שנת המס שבגינה מבקשים את ההחזר, לדוגמה בשנת 2019 ניתן לבקש החזר בגין השנים 2013-2018. ההחזר יתקבל בתוספת ריבית והצמדה למדד המחירים לצרכן. שנים שלא הגשתם בגינן החזר בזמן - חל עליהן חוק התיישנות ולא תוכלו להשיב את הכספים האבודים בעבורן.

משרדנו הוקם על ידי רו"ח עם ניסיון מעמיק בעולם הפיננסי, עם תואר ראשון (BA) במנהל עסקים והתמחות בחשבונאות, בעלי ידע נרחב בעבודה מול מגוון הרשויות השונות והיבטי המס הרבים. נשמח לסייע לכם בתהליך השבת הכספים.

 
תהליך בקשת החזר מס

הגשת בקשת ההחזר לרשות המס

לאחר איסוף המסמכים ומילוי הבקשה להחזר נגיש את המסמכים לרשויות המס, אשר מצידן יערכו חישוב מחודש ויעבירו את סכום ההחזר ישירות לחשבונכם. מזל טוב!

השלמת פרטים ומסמכים נדרשים נוספים

בכדי להגיש את הבקשה להחזר מס, אנו נדרשים לצרף מסמכים חשובים על ידי מס הכנסה כדוגמת - ת.ז עם ספח, טפסי 106 לשנה הרלוונטית וטפסים רלוונטיים נוספים המאמתים את המידע עליו הצהרנו בבקשה.

מילוי שאלון

ראשוני

לאחר שתשאירו פרטים, ניצור אתכם קשר טלפוני ונסייע לכם למלא שאלון היכרות ראשוני באמצעותו נוכל לקבל אינדיקציה לזכאותכם להחזר מס.

רשימת מסמכים נדרשים להגשת בקשה

- צילום ת.ז. עם ספח פתוח שלך ושל בן/בת הזוג.
- טפסי 106 של שני בני הזוג מה-6 שנים האחרונות.
- טופס 867 מהבנקים לכל אחת מה-6 שנים האחרונות וכנ"ל מכל ברוקר או בית השקעות.
- אישור למס הכנסה על ביטוח חיים לכל אחת מ-6 השנים האחרונות.
- אישור על פדיון קופת גמל או קרן השתלמות או חיסכון בחברות הביטוח.
- אישור על הפקדות בקופות גמל או קרנות השתלמות אשר בוצעו שלא דרך מקום העבודה.
- אישור על פיצוי פרישה.
- אישור על תשלומי מס שבח.
- אישור על ילד נכה או הסובל מלקויות למידה (אישור ועדת השמה לחינוך מיוחד).
- אישור על תשלום למוסד לאחזקת הורים (בית אבות סעודי או מוסד רפואי).
- אישור על מגורים בישובי ספר.
- אישור על סיום שרות צבאי (באם היה ב-8 שנים האחרונות).
- אישור על סיום לימודי תואר.
- אישור על נכות קבועה.
- אישור על תשלום מזונות.
- אישור על תרומות ב-6 שנים האחרונות.

השאירו פרטים ומומחה להחזרי מס יחזור אליכם בהקדם